Sabtu, 10 Januari 2009

Kamu Yang Terbaik..

Tuhan mengingatkaknku kepada seseorang teman dan sebuah pengakhiran,
sehingga aku tetap bersama dengan yang tak pernah berakhir..

Tuhan mengingatkan aku kepada kerinduan.
Rindukanlah aku kepada seseorang yang merindui cinta sejatiMu,,
agar kerinduanku kepadaMu semakin menjadi.

Tuhan mengingatkan aku kepada jatuh cinta.
Ketika aku aku jatuh cinta dan hendak mencintai seseorang,
temukanlah aku dengan seseorang yang mencintaimu,,
Agar cintaku padanya tak melebihi cintaku kepadaMu dan
semakin kuat pula cintaku kepadaMu..

Tuhan,, ketika aku berucap aku cinta kepadaMu.
biarlah aku katakan kepada yang hatinya terpaut kepadaMu,
agar aku tak jatuh dalam cinta yang bukan karenaMu...

haPpY aNnyVersarY..
terima kasih untuk 5tahun bersama mu..


2 komentar:

dr itu! mengatakan...

ulang tahun ngan pakwe yer ade?? haha... semoga kamoo bahagia disampingnya!!

viasibocahoke mengatakan...

weewww...hebat giler 5taunn...yaaa smg mndpatkan jalan yg tbaik aja lah ya buat km sm aya hehehhe